Go'kväll och Försvinnandet!

Ännu en härlig dag på SVT med Go'kväll-gänget igår! Det är otroligt trivsamt och inspirerande att komma dit, träffa nya människor och vara med i programmet. Huruvida det blir mer än den här hösten vet jag inte men jag njuter så länge det varar.
 

Gårdagens program gjorde jag tillsammans med fina Agneta Norrgård som kommer från Sundsvall och det var trevligt att ses och surra innan och under programmet.


Här renskriver hon lite anteckningar och själv funderade jag mest på vad jag skulle säga.


I studion med Linda som var kvällens programledare. Det är tur att vi får god hjälp av fina tekniker för att blir "påsatta"... Haha!

Och här sitter jag med Agneta och regissören Goran Kapetanovic som pratade om ungdomsfilmen "Krig" som får premiär på fredag. Ska bli spännande att se.

Lite starstruck var jag allt... Han fick ju en guldbagge för "Min faster i Sarajevo" så det fattas bara annat. En mycket trevlig och sympatisk människa!

Och här var vi klara och med på bilden är kvällen kattgäst, Susanne som är sakkunnig när det gäller katter, Producenten Anna, Linda och Agneta. Ett härligt gäng!
 

Ja, nu har jag även kikat på programmet. Det är ju bra att veta om man ska skämmas eller inte... Haha! Nästa gång blir 14 november!

Kvällen igår avslutades dock med en helt fantastisk föreställning! Tillsammans med Peter och Sara åkte vi för att se "Försvinnandet" - en produktion från Dalateatern/Riskteatern som handlar om en kvinna som försvinner i demens.
 
Åsa har regisserat och båda var med på scenen. Lysande prestationer och så otroligt starkt! Bamsekramar till bästa tjejerna och stoooort Tack för en upplevelse vi kommer att bära med oss länge! 
 
Idag har jag pysslat med helt andra saker. Skriver på manuset till vår show "Tillsammans", har fått fotvård av bästa Susanne och ska nu åka ner på stan och för att för första gången i mitt liv fixa naglarna - och då blir det givetvis hos Cecilia på Hairstyle. Återkommer!