Jobbsöndag!

Det blev inte mycket ledigt den här helgen men jag har en fullspäckad vecka så det är bara att gilla läget. Har gjort undan bokföring, handlat mat, tvättat och skrivit material. Börjar känna mig klar för idag så nu blir det till att slänga ihop lite middag och packa väskan för en ny repvecka. 
 
 
På torsdag ska jag till Biblioteket i Vindeln för att prata P-O Enquist och nästa vecka är det TV-sändning igen (Go'kväll 14 november 18.45). Har läst och funderat på vad jag ska ta med så jag är förberedd. Jag gillar faktiskt att vara förberedd. Det är inte för att jag inte kan improvisera men det är länge sedan jag gillade att "skjuta från höften" och göra saker på chans. Frågan är väl om jag någonsin gillat det? Jag kanske bara tvingats in i det? Nåja, idag bestämmer jag ju själv och trivs med det. 
 
Ser ut att vara ett riktigt fint Bibliotek och det var länge sedan jag besökte Vindeln så det ser jag fram emot. Dessutom ska jag vara ledig på fredag så det blir långhelg! Nice!
 
Ha en fin vecka alla! Vi hörs när det rörs... :)