Härligt musikrep!

Idag har jag gjort det igen; Bytt glasögon! Ja, det var säkert inte nödvändigt men det var halva priset på glasen och det hade kommit in så mycket roliga bågar från Theo hos Optiker Burman Jag kunde bara inte motstå...
 

Voilá! Jag passar förmodligen bra i dem eftersom varken maken eller någon av mina vänner noterade att jag hade bytt... Haha! Men jag är nöjd och det är huvudsaken.

Har använt dagen till att komma ikapp med musiken till "Tillsammans". Jag har ju haft fullt upp med mordgåtan och det gäller att fördela gracerna så att man inte överbelastar "muskelminnet". Började äntligen få ordning på den låt som vållat mig mest huvudbry så det var kul att komma till replokalen och träffa hela gänget!

Här gör Saga en fantastisk insats (som vanligt) och det kommer att bli så sjukt bra med härliga låtar. Peter och Mia sjunger också (och en hemlig gäst) och tillsammans med fantastiska musiker blir det verkligen världens drag. Tänk er en mysig uppesittarkväll med musik och humor - fast helt julbefriad. Känns kanonbra just nu och jag ska bara fila på de sista texterna så att vi kan repa lite humorinslagen till veckan. 
 
I övrigt njuter jag av att vara hemma igen och har gjort undan lite tvätt och hälsat på hos mamma. Har ju inte träffat henne på ett tag så hon blev glad över att få besök. Imorrn kväll ska jag göra min sista kväll på biblioteket hemma i stan och sedan rullar det på. Blir väl inte så mycket ledigt förrrän efter 9 december men så länge man bara gör roliga saker är det svårt att beklaga sig.

På tisdag ser ni mig i Go'kväll igen och 19 december gör jag höstens sista program - fyllt med julklappstips! Bäst att lägga sig så att man hinner läsa en stund... 




#1 - - Saga:

Men asså nog fasen såg jag att brillorna var nya, men jag tänkte som ändå att dom var gamla. Typ. Som att du har massor av dom. Fina var dom iaf!!!

Svar: Tack! Tycker att det var ett gott betyg! Och du var fantastisk ikväll - också! Det här kommer att bli svinkul! :)
Monica Lindgren