Mot värmen!

Jobbat och fixat undan en hel del idag bara för att imorgon kunna åka till Gran Canaria med mina fina vänner i Christine Travels; Åsa och Mie! Vi ska ha en härlig vecka som jag hoppas blir ungefär 50 grader varmare än den temp som visas här hemma just nu; -24 grader... Brrr...
 

Ser kylslaget ut i lilla huset och jag är glad över att ha sluppit skotta. Fast när man klär sig väl och gör något fysiskt så känns det ju inte lika hurvigt...

Väskan är packad (inte vägd!) och nu saknas bara lite småsaker så är jag klar. Hoppas hinna läsa ut min bok ikväll då jag redan packat nya... Att ta med sig en inbunden bok med 50 sidor kvar är inte särskilt "värt". Och de viktigaste prylarna är med: Telefon, dator, laddare, glasögon, tandborste och...
 
...tandpetarna! Haha! 
 
Tjingeling så hoppas jag kunna maila från ett varmare ställe nästa gång! (Neeeeej, inte helvetet... det finns ju mellanting knasbollar! Haha!)