Nya projekt!

En intensiv dag tillsammans med Arbetsmiljöexperten Mikael Rehnberg där vi gått igenom vårt gemensamma föredrag kring ett hållbart arbetsliv.
 
Vi var rätt taggade båda två och slets mellan datorer och kaffekoppar...

Det här är så nytt för mig men det känns oerhört spännande att kunna använda sina erfarenheter för att utbilda andra. Fler träffar kommer och jag längtar tills vi ska igång "på rikt". Känns som om vi verkligen kompletterar varandra då Micke är så kunnig och faktabaserad och jag mer känslomässig med personliga exempel. Blir bra det här.


Nöjd och glad - trots att jag just varit ute till bilen och konstaterat att dörren på förarsidan inte gick att stänga - nu heller... Funkar som tur är ibland så jag har låst - men måste lämna in den för att kolla upp vad det kan vara.
 
Slutligen vill jag utfärda en varning...

Den här glassen åt vi igår kväll till ett nytt avsnitt av Årets Mästerkock. Den är livsfarligt god! Vilken fantastisk tur att den nu är slut... Haha!
 
Nu blir det vila i soffan (utan glass) och sedan en tidig kväll då vi ska åka till Umeå imorrn för att vara med på begravning av min fina fasters man Ulf. Blir nog sorgligt - men känns fint att få vara med och ta farväl tillsammans med familjen. 
 
Ta hand om er!