Mysiga dagar!

Vardag igår och fest idag - igen. Det är bara att njuta så här sista kvällen med familjen samlad! Eftersom Oskar fyller år imorrn och Emilia också åker hem passade vi på att gå på Bryggargatan och fira tillsammans.
 

Egentligen behöver jag ingen mat när jag får sitta och titta på de finaste barnen som finns! Så mycket kärlek! Och joo, det är fantastiskt att ALLA föräldrar både får och har rätt att säga att just deras är de allra finaste. <3

Vi smörjde kråset med en trerätters. Man vill ju njuta så länge som möjligt!
 
Efter lite bubbel blev det råbiff till förrätt. Den var alldeles ljuvlig!


Fjällröding med hollandaisepotatis och svartrötter var to die for!


Och den här mörka chokladen med kaffeglass passade bra som avslutning!

Ja, jag tar mig rätten att sätta in ännu en bild av våra kärlekar!
 
En härlig kväll som nu avslutas med hockey på TV och lite bloggande för mig. Jag tittar tillbaka på ännu en fantastisk julledighet med bästa sällskapet!

Igår kväll åkte Emilia för att träffa sina tjejkompisar och Oskar samlade sina polare för en spelkväll hemma hos oss. Det är ju bara för härligt att ha alla i huset och höra dem prata och skratta.


Dante, Mattias, Andreas, Adam och Oskar. En gång i samma klass och nu här, tjugo år senare. Kul!


Jag och maken hittade en ny serie på Netflix och betade av fem avsnitt på raken. Riktigt bra! Nu återstår fem avsnitt och jag undrar hur jag ska få övriga att stänga av hockeyn så att jag kan se fortsättningen... Haha!


Nöjd och glad i nya blinginga örhängen som jag fick av syrran till jul. Passade bra en festkväll som den här.

Och nu undrar ni förstås om jag har lyckats med försöken att späka mig till ett bättre mående? Ja, jag tog en långpromenad även idag men i övrigt instämmer jag med dagens visdomsord från den nya almanackan jag fick till jul:

Haha! Klockrent!

Vi ses!