Dagen efter...

Jobbar på som tusan med läsning och bokrecensioner inför våra kommande julklappstips där Ingalill Mosander och jag ska presentera tio böcker var i vårt sista program för den här säsongen. 
 
Och till er som undrar om min tid på Go'kväll är över så kan jag berätta att jag nu har fått förnyat förtroende och ska fortsätta boktipsa hela våren. Såååååå kul! 
 
Annars tittar jag tillbaka, återupplever och njuter av vår härliga lördagkväll med bästa vännerna på scenen! 


Känner tacksamhet, glädje och mycket kärlek - till det fantastiska bandet...
 

...till genialiske Peter...
 

...till mångsidiga Saga...


...och finaste Mia! Du har ju gett mig självförtroendet tillbaka när det gäller sången och är själv en lyyyyysande artist.

Min favorit Peter får gärna stå längst fram hela tiden och ni ser ju att jag stöttar för fullt när han klämmer i... Haha! 

Nej, nu ska jag återgå till recensionerna. Ville bara vältra mig i glädjen en stund! Synes!