Jubileumsfest!

Ganska slutkörd idag och har ont i hela kroppen (har någon form av sträckning i ryggen) - men känner mig ändå så nöjd efter gårdagens jubileumsjobb åt IVAB i Piteå! Jag höll ju i arrangemanget och gjorde både kavalkad över deras första 70 år samt lite underhållning. Kul! 


Laddad till tänderna - och så glad över att också kunna fira 7 års nykterhet igår. Känner stor tacksamhet! 


Här började jag med att hälsa välkommen och dra upp riktlinjerna för kvällen. 
 

Det var ca 450 gäster så det gäller att ta fokus för att alla ska vara med.


Här tackar två av syskonen Westerberg av brorsan Sune som avgår som VD. Fint!

Och jag fick rejält med kramar! Haha!
 

Vid min sida hade jag fantastiska röstpedagogen Mirjana Petrova Johansson och coverbandet "It's On". Sååå bra!


Mirjana är otrolig på att få igång alla och här är alla med på både sång och rörelser.


Havsbadets kök visade sig också från den bästa sidan och maten var fantastisk! Här har vi hunnit till desserterna.


Härlig stämning till kaffet då vi också drog igång kvällens kavalkad där jag satt ihop bildspel, text och musik för att spegla deras första 70 år.

Här hyllar vi deras första kvinnliga svetsare och jag hade fått låna både keps och overall. Under den hade jag Emma-klänningen för ett snabbt byte och det blev sjukt varmt... Haha! 

Emma tog hand om slutet av kavalkaden och var naturligtvis bäst (enligt henne själv...).


Snyggingar - ja, åtminstone en!


Och till sist tog bandet över och höjde stämningen ytterligare!

Fantastiskt bra jobbat alla - det har varit ett stort nöje! Tack också till Åsa som rekommenderade oss till uppdraget - jag tror vi klarade biffen med hedern i behåll.

Idag har jag sovit länge och inte gjort många knop. Jag hade tänkt träna - men hamnade i soffan och njuter av andra som idrottar på TV. Precis lagom ansträngande...