Äntligen utgång!

Ett par fina dagar där vädret inneburit att jag kunnat arbeta utomhus vid trädgårdsbordet - och även att slappa ett par timmar på eftermiddagen med en bok i solen. Man får ju anpassa arbetstiderna efter vädret när man kan.
 
Känner mig nöjd men det bästa är nog ändå att jag kommit mig ut på en rask promenad två dagar i rad! Ja, jag tycker att det är anmärkningsvärt eftersom min fot inte har varit med på noterna på länge. Jag testade t o m att springa lite... med betoning på lite då... haha! Håller tummarna för att det håller i sig.
 

Men i eftermiddag närmade sig en del mörka moln...


När jag tog mig ut hade det mörknat betydligt - men det var bara att öka farten! Tyvärr hann regnet hann ikapp mig...


Men jag var glad ändå!

Sedan kom åskan och jag hängde ute på bron för att ta en bild av blixtarna:

Ser ni den? Nej, inte jag heller... haha! Man hinner liksom inte med.

Lite matfest, förberedelser inför lördagens jobb, påbörjat mina bokrecensioner och betat av en del saker. Imorrn blir det rep, fredag ska jag prata på Rotary och lördag blir det Piteå för hela slanten. Resten av veckan lär gå fortare än jag själv lyckas göra... haha!