Allsång på Nordanå!

Ett par dagar har gått och jag har mest jobbat men också hunnit lite annat. I måndags åkte jag med mamma till läkaren och det är nu klart att hon ska få en pacemaker då hjärtat inte orkar som förr. Det kommer att bli bra och hon springer väl snart förbi mig... Haha!
 
Har också ätit lunch med syrran, haft möte med Matfestens styrelse, repat, promenerat, jobbat och varit på möte med mina vänner i gemenskapen där jag bjöd på tårta och fick en fint laddad medalj för mina sju första nyktra år. Känns fint!
 
Mycket att göra fram till månadsskiftet, känner av stressen, så idag började min mage protestera... Jag hade dock lovat att vara med på Allsången på Nordanå och därefter skulle jag vidare för att träffa mina Kasam-tjejer. Det är alltid roligt men när det blir för mycket så orkar jag inte ens med roliga saker. Därför fick det bli Allsång och sedan hem för att vila lite. Jag är riktigt tråkig - men ibland blir det bara så.
 

Fick fin lugg hos Sara i eftermiddag och därefter var det bara att byta om till den i särklass mest smaklösa outfit jag haft... Men är det 70-tal så är det!


Saga var strålande i en vit byxdress i jersey! Du är så bra Saga och Allsången på Nordanå får gärna bli en återkommande tradition!


Och syrran och mamma var (i hatten?) på första bänk!


Själv tog jag plats på scenen efter en stund som kvällens gästartist. Jag och Saga larvade oss lite och sedan sjöng jag Lasse Berghagens "Breda leenden" som ju passade bra en glad kväll som den här.


Jag ser lite arg ut men det var jag verkligen inte. Bara lite tjock...


Fina fans hade vi också i Max och kompisen Allan!


Massor med folk och härlig stämning. Det är roligt med allsång!


Och med bästa Kågis bakom pianot blir det så roligt, lättsamt och musikaliskt!
 
Men Kågis får se upp när den här killen gör entré... Sagas son Tune tog plats när publiken hade gått och han är bara för söööööt! 
 
Tack för ikväll alla! Det var kul och nu ska jag tagga ner en stund med friidrott - på TV:n alltså...