Äntligen på gång

Igår spelade vi vår sista skolföreställning och det gick kanonbra! Jag hade bra energi och det kan väl till viss del också bero på min glädje över att det var den allra sista tidiga uppstigningen... Haha! Men så här i backspegeln är jag ändå glad att de blev av. Härliga möten med fina ungdomar är väldigt positivt! 

Sedan hade jag tid hos Per "Kroppen" Normark igen och det var dags att dra till min fotled där en benbit tydligen legat fel. Varje steg har varit smärtsamt och jag har verkligen längtat efter, och behövt(!), motionera. Och han gjorde det! Rörligheten är väl inte den bästa ännu men idag har jag firat med att ta en långpromenad. 
 
Kände mig rätt krossad när jag vaknade idag och behövde komma mig ut för att få ny energi. Började dagen med att rensa avloppen i badrummet och det var väl inte precis någon höjdare... Haha!

I eftermiddag blev det några timmars jobb med förberedelser av den kommande näringslivsgalan i Robertsfors. Den här veckan kommer att bli späckad med föreställningar och Berättarfestival så det är bara att beta av jobblistan. Firade med att hitta på lite middag:
 

Smördegsinbakad lax med grönsaker och Västerbottensost. Blev faktiskt helt OK!

Köpte lite påskliljor igår och längtar efter den kommande påsken då båda barnen kommer hem! Det ska bli skönt att få rå om dem ett par dagar.

Nu blir det lite TV och inte så mycket mer idag. Jobb väntar imorrn och kanske ännu en promenad!