Kalla kårar...

Vaknade upp ordentligt idag då jag fick ett meddelande från en Facebookvän som påpekade att vi båda var vänner med människor som i sin tur är vänner med flera av de nazister(!?!) som fått sina porträtt publicerade på Norran och i VK. Va?! Jag blev alldeles iskall...
 
När människor övergår till den här typen av extrema åsikter måste vi mota bort dem direkt! Gå gärna in och läs mer eller se bilder på: http://story.norran.se/kapitel-3-har-ar-nazisterna-108
 
Vi kan inte tillåta att rasism och nazism finns i vårt samhälle - och vi har alla ett val att ta första steget!
 
Ger en extra eloge till Norran som granskar nazisterna! Det kan vara det uppvaknande vi alla behöver! 
 
---
 
I övrigt har det varit en bra dag. En extra timme i natt gjorde att jag nästan steg upp normal tid... Plockat och tvättat och gått en långpromenad - den första på flera veckor - och mått gott. Nu ska jag jobba undan lite och sedan se andra delen av nya svenska serien Midnattssol. Hoppas spänningen fortsätter - annars får jag gå och lägga mig med Kepler... Ska det vara kalla kårar i mitt liv så får de ta plats i böckerna.