Först så går det upp...

Igår hade jag ju en toppnotering där jag t o m presterade på scenen. Kändes kanon! Idag vaknar jag efter att ha sovit 10(!) timmar och känner mig sjukare än nånsin... Grrr... Jag har varken tid eller lust att ligga lågt på det här oplanerade viset!


Om jag var klar och tydlig igår så känner jag mig mer suddig idag...
 
Men det har ändå blivit några timmars pappersarbete vid datorn och en sväng på affären. Lite varm soppa till middag och äppelpaj till dessert kanske gör oss kärn-friska... Haha!

Förirrade mig (man får göra det ibland) på en shoppingsida på nätet där det tydligen var SALE. Hittade inget jag ville ha - men flera saker jag absolut inte kunde tänka mig. Hur tror ni att jag skulle se ut i ett linne från ett märke som heter "Missguided"?

Haha! Hon måste ju ha vänt det bakfram? Var har hon brösten? Ja, jag vet i alla fall var mina skulle vara...
 
På något sätt är det ändå skönt att stänga ner en sida och känna sig nöjd över att INTE ha shoppat! Ibland kan en nedgång också vara en uppgång. Och imorrn ska jag jädrar anamma vara frisk!