Vilken dag!

Idag kom våren på riktigt och det känns bara så skönt att äntligen få soooool - kombinerat med en ledig dag! Jag gjorde snabbt bort stök inomhus och tvättade ett par maskiner som jag sedan hängde ut. Och utomhus blev jag kvar... :)
 

Den här synen går inte av för hackor så jag unnade mig ett par slöa timmar i solstolen med en bok. Blev lite bländad av benen som tillbringade första dagen i shorts men det är smällar man får ta. 

Avslutade med att klippa ner ett par buskar och sedan tog jag säsongens första långpromenad där min hälsena inte smärtade. Skönt! Jag har en inflammation men kör en antiinflammatorisk tablettkur varvat med sjukgymnastik och yoga och det kan bara bli bättre.
 
Den här synen var vacker en bit ner på Morö Backe! Sommaren är på väg...

Jag har funderat på många saker idag. Inte känt mig i någon toppform men försökt suga åt mig av all energi som solen ger. Ska försöka ta hand om mig själv lite mer så den här veckan blir en hälsosam start på maj månad!