Solenergi!

Värmen fortsätter, solen skiner och jag njuter! Idag har jag haft så mycket energi att jag även åstadkommit något! Startade tidigt och bar ut städprylar INNAN jag greppade solstolen.
 

Här har jag övergått till solandet efter att uterummet blivit städat och alla fönster torkade. Såååå skönt! Bilen hanns inte med idag men lite roligt måste man ju ha kvar...


Lunch ute med torskrygg och kokt ägg!

Hann läsa och njuta i värmen, tvätta och hänga ut ett par maskiner och känner, även om jag utfört saker, att jag verkligen varit ledig. Det beror väl på att man får välja själv när och hur mycket man ska göra.


Maken kom hem efter att ha varit i Önnesmark idag och vi valde att fira den här somriga dagen med middag i uterummet. Som jag längtat efter att sitta där! Det blev grillad fläskfilé till Ulf...


...och saltfri med kryddad kyckling till mig. Sååå gott! 


Nu har vi gått in för ikväll men himmel vad härligt det är att utelivet har börjat! It's nice to be back. Tack solen!