Äntligen på väg!

Det har varit fullt upp de sista dagarna innan jag kunde börja semestern. Har självklart njutit av att eventet blev så lyckat men även jobbat hårt för att avsluta och sammanställa kostnader. Man vill ju kunna både skicka och betala fakturor. Det blev också en del praktiskt fix och jag avslutade i måndags med att kratta rent hela stora tältet.


Som ett salsgolv! Har fått OK från Seatech och det känns bra att vi skött oss snyggt! Tack till alla intressenter ute i Kurjan för gott samarbete och fin service!
 
Igår vete fasen vad jag gjorde...Jo, jag fortsatte pappersarbetet och varvade med att packa in saker i bilen - och börja fundera på vad jag själv skulle ta med mig? Vädret är ju lite knepigt så det blev inte bara shorts och klänningar...
 
Idag har vi packat halva dagen och kom oss äntligen iväg efter lunch! Såååååå härligt! Har inte fått den riktiga semesterkänslan ännu men det tar väl ett par dagar innan kroppen och knoppen stannat av. 
 

Vi inledde också resan med att besöka våra föräldrar så att de skulle se sig mätta på oss - och för att vi skulle se att de mådde bra. Mamma bjöd på fika och hade nog varit "övervänt" i flera timmar...


Nästa stopp blev i Lövånger hos Ulfs föräldrar och här har jag och svärmor tagit selfie! 


I bakgrunden står sonjas syster Bia och hennes man som varit på besök hela dagen och vid bordet sitter järnladyn Inga som är otroligt slagfärdig och väldigt skärpt trots sina 96 år! Benen är inte lika snabba men hon tar sig fram ändå. 

Så det tog ett tag innan vi påbörjade resan söderut men sedan rullade det på och glädjande nog körde vi mot en ljusare himmel.


Vi såg den! Solen alltså!

Och Vedabron! Jag ser lite koncentrerad ut men det kan bero på att jag även den här gången kör på fel sida... Haha!
Nu har vi landat i Sundsvall och hann fram preciiiiiiis innan första semifinalen i fotboll började! Sån tur! Eller var det någon av oss som hade planerat? :P Lite ost och kex, lite bloggande (även om det kommer att bli mer sporadiskt nu), en kall till maken och snart väntar sängen. Jag är fortfarande trött så jag ska njuta av lite sömn.
 
Imorrn drar vi vidare till Falun för att hälsa på finaste Suss och hennes Gunnar! Såååååå roligt! Och på fredag blir det äntligen dags att krama om älskade Emilia i Göteborg! Som vi längtar!