Lyckligare nu - biljetter ute!

Hej alla glada som vill se min monolog Lyckligare nu. Biljetterna till föreställningarna i Skellefteå finns ute fr o m idag så klicka på länken och boka! 
Lyckligare nu
 

Självklart har jag bästa Mattias Kågström med på pianot! 
 
Vill ni hellre se den i Övik, Härnösand eller Sundsvall så klickar ni här:
Lyckligare Västernorrland
 
Eller i Falun:
Lyckligare Dalateatern
 
Dessutom blir det några interna föreställningar - ett arrangemang som jag kan rekommendera då jag gärna stannar för eftersnack med publiken. Det här är ett lysande sätt att prata om ett problem som faktiskt finns på många arbetsplatser. Läs mer eller boka en egen föreställning på:
Scenkonstportalen

Det finns alltid hopp om liv! :)
 
Nu har jag jobbat klart för idag och ska gå på bio och se En man som heter Ove! Återkommer!