Träning och sol!

En alldeles underbar dag i värmen! Vad jag har längtat efter den - och soooolen!
 

Men innan vi gick till stranden så steg vi (även jag!) upp 8.30 (en söndag!) och tog en motionsrunda på några kilometer! Fy fasen så bra! Min PT kanske blir nöjd nu? Dagens planka var dessutom på 90 sekunder. Not bad!

Märk väl att jag inte nämner den efterföljande frukosten med underbara pain au chocolat som avslutning... Men we were worth it!
 

Sedan en ljuvlig dag på stranden! Oj, så härligt!


Jodå, jag badade! Inte jättevarmt men den som badat i havet i Byske för en månad sedan tycker att det är toppen!


Man blir som barn på nytt... 

Idag satsade vi på dyra solstolar, dyr lunch (god lax med mandelris och mynta) och dyrt vatten bara för att vi längtat så mycket och verkligen ville njuta. Annars är ju 250:- för en solstol under en dag helt hutlöst...


Skulle kanske ha satt mig här istället? Stol som stol... Haha!

Nu har vi gått tillbaka hem igen, passerade parken där man kanske får ta en picknick någon dag framöver? Härligt att vara ute och svettas!


Limeträd?


Och lite naket... Måste ju fortsätta gårdagens tradition. Nu är vi tillbaka på hotellet, ska duscha och slappa lite innan vi går ut på stan för middag. 

Och här kommer en felskrivning som jag tror att alla känner igen. Kanske inte franskan men en så uppenbar som att t i slutet av seulement har hamnat på andra raden. Händer tydligen överallt där man haft bråttom...

Hissen på hotellet är alltså pytteliten...