Mysdag!

En härlig måndag där jag vaknade på Renön (jodå, jag gick och lade mig där också!) och fick tillbringa stora delar av dagen med Åsa i stugan. Ja, inte bara med Åsa. Hon fick också besök av bästa främmandet till frukost:
 

Barnbarnet Valter! Han är som en dröm på dagarna och kommer glatt i allas famn. Särskilt mormors... Det här måste vara bästa friskvården!


Här med fina mamma Linda-Marie i bakgrunden. Vilka sötingar!

Sedan kokade mormor blåbärsgröt till oss alla och vi åt en härlig frukost! Ni ser ju själva att det var gott.

Promenad med Alma, en liten sväng på ICA för att bunkra mat och sedan fixade vi en fisklunch som smakade sanslöst bra. Ett lyckat lagarbete! Vi hann också surra om lite kommande roligheter (inte jobb) innan det var dags för mig att åka hem. Så härligt att ha fått vara tillsammans med dig och din fina familj Åsa! Nu blir det någon vecka innan vi ses igen.
 
Avslutade med lite jobb och ett hårt cirkelträningspass som verkligen tog musten ur mig på ett positivt sätt. Idag blir det mer jobb och mer träning, pappa skrivs ut från lasarettet och flyttar in på regnbågen och det ska bli spännande! Mamma och Lars ska dit för att ta emot så min tur blir väl imorgon.