Goooood kväll!

Det rör på sig hela tiden. Igår skulle jag ha en heldagssittning vid datorn men jag hann inte mer än duscha innan mamma ringde och hade kommit till tandläkaren fel dag... och till fel ställe... Tar dock på mig en del av skulden. Skulle ha skjutsat henne och även dubbelkollat tiden - men vi gjorde det bästa av situationen och handlade mat när jag ändå hade åkt för att hämta henne. 
 
Sedan hem för att fortsätta min försenade manusbearbetning. Åker bort om en vecka och vill så gärna ha en ren "att göra"-lista. Nu har det ju aldrig hänt... men så nära som möjligt då. Kom i mål med jobbet och hann också på ett härligt träningspass på Kasamgaraget. Vi älskar cirkelträning! Och träningsvärk... Haha! 

Sedan åkte vi vidare till kvällens träff med fina Kasam-gänget! Vi var hemma hos Anita för att köra ett kort pass Qigong och sedan vräka i oss surströmming! Mmm...
 

Och vem är det som gömmer sig här då? 


Fina Mie! Glatt överraskad tror jag...


Samling på gräsmattan utanför huset. Qigong är mycket jobbigare än man tror men det märkliga är också att ju mer man slappnar av desto mindre jobbiga blir samma rörelser... Härligt!


Och så på plats i inglasningen där dukningen gick i turkos. Sonia hade matchande glasögon som Eivor genast lade beslag på. Tyvärr stämde inte styrkan...


Jag försökte påkalla allas uppmärksamhet (men jag var kanske för lågmäld? Haha!) men här pågick koncentrerad rensning... Ingen har tid, alla är hungriga och snålvattnet rinner.


Äntligen! Eivor åt med hela kroppen... Sötaste näsan!


Och mycket skratt! Det här är en samling fantastiska tjejer!


Nu då? Nja, en del hade tid och andra var kanske inne på just andra rensningen...


Jag fick umgås med finaste Lisbeth och även äta den här smarriga skapelsen! Sååååå gott! Jag har försökt hålla igen lite i veckan men igår blev det både suring och Lis fantastiska äppelkaka med vaniljsås! Att avstå går bara inte...

Och vi hade tydligen med oss present! Tror det är Kicki som varit duktig och handlat den här fina brickan! Tusen Tack Anita för din gästfrihet och härligt sällskap!

Vi hittar på rätt kul saker och nästa gång ska vi träna självförsvar. Spännande! Om jag nu inte jobbar... Men man får vara med när man kan. Idag har jag jobbat desto mera och avslutat dagen med ännu mer träning. Ett pass Stride på 360 är en så skön och jobbig genomkörare! Ni måste verkligen testa! 
 
En riktigt goood kväll igår och en lika skön känsla i kroppen nu - dock ej lika mätt... Haha! Imorrn blir det nya uppdrag, träning, möten och så jag ska hinna upp till pappa en sväng. Malin och barnen var där igår och han blev så glad och rörd! Sänkan har gått ned en del och han mår lite bättre. Skönt!