Back to work!

Hemfärden igår... Ingen blodmåne men vackert ändå!
 
Fick en skön sovmorgon idag men sedan var det bara att slänga sig i bilen för att åka på teatern och repetera "Lyckligare nu"! Undrar bara om jag krympt på semestern?


Stolarna har blivit onödigt höga... Eller har jag fått stolhetsvansinne? Haha!


Så roligt att få tampas med bästa Mattias Kågström igen! Vi har så kul när vi jobbar och han är en så bra och gemytlig balans till allt det allvarliga. Och vi kom oss igenom. Mycket sitter redan men det blir bra med ännu ett par reptillfällen innan det är dags för oss att dra igång på onsdag kväll!

Nu hoppas jag att alla som frågat och väntat på föreställningen också upptäcker att vi ska spela igen. 30/9, 1, 15, 16 oktober 19.00 på Västerbottensteatern. Några extraföreställningar är inte inplanerade i nuläget då många av de övriga dagarna redan är abbonnerade så passa på! 

Och till er som bor i Luleå: 27 oktober 12.00 &  19.00 kommer vi till Norrbottensteatern! 
 

I afton gick vi ner till spelsalen för att träffa Unghästen som ska spela Xenofoben med premiär imorrn. Theresa som sitter längst fram ska också vara moderator när vi ska ha temakvällar med diskussion kring min föreställning. 


Och Jonas var på plats för att se till att allt också blir snyggt runt scenen. Tur att det finns så många fina tekniker på teatern!

Ikväll har jag struntat i träningen eftersom jag ville vara hemma och se TV! Inte vilket program som helst utan min finaste kollega Åsa Ivarsdotter som en av deltagarna i "Halv åtta hos mig"! 
 

Jättepirrigt... Men jag var aldrig rädd. Åsa var så naturlig, säker, snygg, rolig och gick genom rutan klockrent! Vi är så stolta över dig! 

Nu återstår bara hur jag ska lösa min premiär på onsdag... Jag missar ju programmet... Kan man ta en paus mitt i och återkomma efter sändning? Haha! Nej, det är ju tur att det finns Play!
 
Nu måste jag lägga mig tidigt. Ska både repa imorgon och showa på ett stort medlemsmöte för PRO, kanske hinna träna och sedan gå på teater på kvällen... Nåja, det är imorrn. Nu är nu och nu är det kvällsmacka och godnatt!