Back in business

Ett par riktigt bra och slöa dagar fick avsluta vår långhelg i Stockholm som blev precis den avkoppling vi behövde. Nu kommer det fler resor framöver - för ibland kräver livet en "time out" då man bara kan tillåta sig att vara. Hörde att det finns människor som blir stressade av att läsa bloggen och det är ju inte meningen. Kanske gör jag för mycket - eller skriver för mycket om det jag gör... Haha!

Nåja, söndagen avslutades med en kalasmiddag på Grill som ju är ett favoritställe. Jag gillar kanske á la carte-menyn bättre men söndagar är det stoooor grillbuffé och det finns mycket godsaker där också. 
 

På väg in! Men var jag ensam?


Nejdå, maken var inte långt borta. Bara att sträcka ut en hand!


Kalasgott - även om den här överfulla tallriken kanske inte ser så aptitlig ut. Men det var mycket olika sallader! Och såser... Haha!

Måndag strosade vi i inredningsbutiker utan att handla en endaste pryl! Otroligt va? Men det var skönt väder och vi drack kaffe och åt en hälsosam lunch på Systrarna Voltaire som öppnat restaurang i Åhlénshuset. Sedan var det bara att packa och städa. Men det sistnämnda går geschwint. Jag är ju gift... 


Maken är både pålitlig och påhittig... Haha!


Tack för en riktigt fin helg! Nu är jag laddad för ett par tuffa veckor!

Och vi fick lite nya vyer vid landningen i Umeå. Vackert där också!

Idag har jag kört ett pass "Stride" på 360, hälsat på pappa och fick en riktigt fin stund tillsammans med honom! Mycket beroende på att Oskar ju har tonsatt en av hans dikter och skickat över. Nu kunde jag spela upp den och pappa blev så glad och rörd! "Mycket fint!" blev hans återkommande kommentar. Hade också med mig många kramar från resten av familjen så nu kanske han klarar sig tills imorrn.
 
Själv har jag jobbat resten av eftermiddagen, ska åka på yoga och sedan hålla ett föredrag ikväll för ett gäng glada kvinnor! Ses imorrn!