Stressdagar...

Är det inte det ena så är det det andra. Tisdag en jättebra repdag med Micke och sedan matshopping och annat vilket gjorde att jag inte var hemma förrän 19.30. Då hinner man inte mycket även om man vill. Har pyntat lite men kände mig rätt seg.

Onsdag blev det full rulle igen då vi åkte ut en sväng för att köpa bänkskiva till kontoret mm. Mer jobb och sedan har jag haft täta kontakter med mamma som både velat prata och beställa olika saker. Har handlat till henne också - och även lite kläder som jag tror föll i rätt jord.

Avslutade dagen med att åka till henne och sätta upp julgardiner och byta lampor i stakarna. Kändes bra att hon nu fått lite stämning. Sedan snabbt hem för att igår kväll ta hand om adventspysslet. Jag kunde ju kanske ha gjort det först eftersom mamma sa att det inte var så bråttom. Bara det är gjort innan fredag... Haha! Ja, nu är jag på väg till Stockholm över helgen så det som skulle göras gjordes igår.



Fick dock lite ny energi efter att ha fikat hos mamma så jag tog fram belysningar och arrade lite på bron, bytte gardiner i köket och rummet tills jag fick oväntat besök.


Nere på gatan hade brandbilen parkerat och det brukar ju inte kännas särskilt bra.


Men nu kom det en väldigt trevlig brandman som kollade brandvarnarna (som både var rätt placerade - och funkade!). VIlken kanonbra idé att göra så här års. Jag blev jätteglad! Maken blev lite besviken (nej, inte svartsjuk över att jag haft en sån här behöndig pöjk hemma). Han tyckte att jag skulle ha visat upp brandsläckaren också... Haha! Sorry, men det viktigaste är ju att vi har den.
 

Hämtade syrran på busstationen så att hon kom sig hem till familjen och tog till sist hand om packningen som väl blev som den  blev. Jag var så trött att jag nu inte riktigt kommer ihåg vad jag stoppade ned men det blir nog bra.

Känns hur som helst skönt att åka iväg, gå på hälsomässa, träffa trevliga tjejer och bara mysa! Ja, jag har ju med mig en del jobb också men det får bli lite senare! Synes!