Det där med ledighet...

...är nog något jag måste träna på. Igår gjorde jag nog inte ett smack (förutom dammsugning och en köttgryta) men idag har det varit fullt upp med program till begravningen, räkningar och annat som måste fixas när man inte har jobb. Har hälsat på mamma och letat fram julgardinerna och borde nog kanske också göra en plan för pyntet här hemma men det kommer när det kommer.
 
Jag åker till Stockholm på Hälsomässa med ett gäng glada brudar i slutet av veckan och det ska bli en skön andningspaus mitt i alltihopa. Längtar också efter att se David Lindgren i Jersey Boys som vi har biljetter till på lördag. Kul!
 
Magert med aktiviteter och bilder avslutar jag idag med utmärkte Trenspanaren Göran Adléns senaste inlägg. 


Ja, vi fick ju rå om honom på Svensk Campings Årsstämma tidigare i år! Vi passar på att frottera oss... Och jag lääääääängtar efter att jobba med dig igen Åsa! <3
 

EN SNABBLEKTION HUR DU BYGGER ETT STARKT PERSONLIGT VARUMÄRKE

1. om du ska bygga ett starkt personligt varumärke: tänk då på att INTE tänka på att du ska bygga ett starkt personligt varumärke!
2. tänk istället på att bara göra bra saker i allt du gör hela tiden!
3. sprid din kunskap, idéer och inspiration helt fritt och låt andra sprida dina tankar!
4. var ärlig och trovärdig!
5. tänk på om du gör bra saker behöver du inte berätta det själv, då sköter andra om det!
6. var snäll mot andra, för då är de snälla mot dig!
7. var ödmjuk och förblindas inte av din egen förträfflighet!
8. tänk tankar som andra inte har tänkt!
9. älska det du gör och tänk på att pengar är sällan drivkraften om du ska lyckas!
10. snacka inte om vad du ska göra, gör det i handling. Ord utan handling betyder absolut ingenting!
11. våga vara dig själv!

 

Krångligare än så behöver det faktiskt inte vara!

 

Tack Göran för kloka ord! Nu blir det sängen och en repdag imorrn. Tjolahopp!