Tomrum?

Åkte ju hem från Åsa i fredags och sedan har helgen gått i en rasande fart! Vad jag har gjort? Bra fråga... Inte särskilt mycket faktiskt. Känns som om jag befinner mig i ett vakum eller tomrum. Hade hoppats på sol och vackert väder och såg framför mig hur jag skulle sitta ute i solstolen med en god bok. Nu var dock vädergudarna och jag inte helt överens...
 

Vackert var det i alla fall när jag åkte från Renön efter ett par fina dagar!


Och vackert blev det när jag kom mig ut på en långpromenad igår. Är inte nöjd med formen men det tar sig och den här veckan har jag i alla fall rört på mig fem gånger. Kan bara bli bättre!


Sedan invigde vi uterummet till middag! Inte grillat men lammfärsbiffar fyllda med getost och oliver smakade också bra. Skönt är det i alla fall att sitta där ute och njuta av ljuset!


Idag har jag än en gång njutit av de här fina blommorna som vi fick av våra gäster förra helgen. Himmel vad de står sig fint!

Vaknade i morse med en helt tät skalle (fyllt tomrum?) och kände mig duktigt förkyld! Vill inte och har inte tid! Satsade hårt på att lura kroppen och ta tag i en del hemmasysslor som städning, tvätt - och storstädning av bilen! Herregud... Jag hittade barr - från förra julen! Nu är den i alla fall betydligt gladare och det ska bli intressant att se om rutorna som jag torkat inifrån verkligen blev rena? Till det testet behövs lite sol och den lär väl dyka upp nu när det blir jobbardagar igen... Haha!


Den här veckan ska vi återigen till Piteå för att spela på Behandlingshemmet i Öjebyn och det ser jag verkligen fram emot. Det är dags för mig att bjuda tillbaka. Sedan åker jag direkt till Kallax och tar direktflyget till Göteborg!

Men det är först på fredag och jag ska väl hinna lite annat innan dess. Ett besök på IKEA hade ju inte suttit fel... Nej, förlåt, jobba med annat menade jag ju.

Ha en bra söndagkväll alla glada!