Göttlaböööööööörg!

Så härligt! En snabb flygning där jag sov nästan hela tiden och sedan framme på Landvetter. Kanonskönt! Jag önskar verkligen att det fanns fler avgångar och större urval även från Skellefteå...
 
Och vad är oddsen att komma in i ankomsthallen och möta sin kusin som bor i Strömstad? 
 

Underbart roliga Ulf Rickardsson och hans fru Kari skulle ta emot farfar Sigge som ska vara med på dop på söndag. De har nämligen blivit morfars! Så roligt! Vi hade gärna åkt upp men nu är det ju fotbollsmatch också... Nästa gång ska jag verkligen hälsa på dem!


Men min underbara kommitté stod alldeles bredvid; Älskade Emilia och Abbe tillsammans med bästisen Elin. Nu känns det så där varmt i hjärtat igen! Bara kärlek!


Och i lägenheten har det piffats och är så sparsmakat och snyggt. Emilia har mycket roliga inredningsidéer!


Här hänger den fina klockan som Ulf gjutit åt dem och urrivna tidningssidor upphängda i byxgalgar. Roligt!


Soffhörnet är guld!


Och tidningshängaren på toan i tunn koppar. Fyndigt!


Det nyligen ommålade sovrummet är superfint och gardinerna som vi sydde i julas av tvättat linne blev så bra!


Och Emilia tog emot med alkoholfritt bubbel! 


Och Abbe med kramar! Finingar!


Sedan blev det piff och stök i köket för lite plockmat till middag.


Dags att äta parmaskinka, haloumi, sparris, chorizo, vitlöksbröd och massor med godsaker! 


Och fina Elin har jag bara träffat som hastigast tidigare men nu fick jag lära känna henne lite mer! Kul!


Älskade unge så roligt att få rå om dig! Eller du om mig... ;)


Ugnsbakad chèvreost är ju bara to die for...


Sedan avslutade vi kvällen med plump... Detta roliga men stundom frustrerande spel!

Ja, alla tror att de ska vinna... Men det var jag som började och jag hade klöver två... Och ganska mycket tur! Haha!
 
Ja, jag mår som en prinsessa och nu ska vi krypa i säng. Imorrn blir det en dag på stan och 16.00 sitter vi sedan på Scandinavium för att äntligen få se Cirque de Soleil! Som jag har längtat!
 
Pussåkram till er alla fina som jag haft förmånen att få träffa och tack för en riktigt fin dag!