En sån dag...

Jag fick min sovmorgon - och 10 timmars sömn! Så härligt och välbehövligt! Sedan ringde mamma... Haha!
 
Ja, jag vaknade till rätt snabbt och har jobbat hela dagen med nästa veckas uppdrag. Åkte ner på Campingen för ett möte på eftermiddagen och träffade nästa hela glada arrangörsgänget. Känns otroligt bra och vi har snart med gemensamma krafter tänkt på allt! Det blir ganska omfattande då arrangemanget sträcker sig över två dygn.
 
Imorrn måste jag ge mig i kast med lördagens jobb i Hummelholm där jag och Åsa ska göra en showkväll! Inte så mycket nyskrivet men det är ju bra om man kommer ihåg vad det var man tänkte att man skulle säga... Det roligaste var väl att jag trodde att den här orten ligger i norrbotten... Jag sa till Åsa att jag skulle hämta upp henne - men hon upplyste mig då gladeligen om att hon minsann skulle hämta upp mig då Hummelholm ligger utanför Umeå... Hahaha!
 
Efter mötet åkte jag på Intersport för att hitta nya gympadojor och hade turen att just de jag ville ha fanns i min storlek och var på extrapris - samt att jag hade fått återbäring! Yezz! Nu känner jag att lyckan vänder... Skor för 1800 kronor kostade mig 650! Och de är sköna också!
 
Sedan hade vi bestämt oss för att ha grillkväll här hemma (vi har haft det lite skralt med gemensamma middagar) så jag plockade fram entrecôte och började i köket. Då fick vi höra att Berith och Krister var i stan så vi passade på att bjuda dem på middag! Älskar spontana tillställningar och gemensamma måltider! Så kul att ni kom och att vi fick surra lite!
 
Nu har jag jobbat ett par timmar till och äntligen fått iväg detaljprogrammet till arrangörerna och ledningen i Göteborg. Vi får hoppas att allt faller dem på läppen. Men med allt jobb har jag inte hunnit ta några bilder alls så ni får nöja er med en fin himmel som följde mig på väg hem från Piteå igår:
 
Skitig framruta men vackert!

Nu ska jag göra ännu en lång natt och en riktigt bra fredag! Sov gott alla glada! :)