Jobb, hav och feber...

Igår åkte jag kors och tvärs och hann jobba lite däremellan. Helt OK dag och bra kväll - men idag vaknade jag med lite feber igen... Om jag inte får sol snart så blir jag väl aldrig av med den här skiten...

Snabbreferat: Bilen på service, hem för att jobba, hämta bilen, besök av lillebror,  jobba mera, fixa till sig, åka på lasarettet en sväng till pappa som var ovanligt alert trots att operationen misslyckats ännu en gång. Idag har de dock gjort nytt försök och nu sitter äntligen slangen där mellan njuren och urinblåsan. Allt verkar funka så vi håller tummarna! Han myntade också: "Jag har inte tänkt dö än...!" Känns som ett bra beslut! 

Sedan var det avslutning på vårens träning och hälsogrupp på det mest hälsosamma och energigivande ställe man kan åka till:
 
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavet! Jag fylls av lyckokänslor när jag får vara vid havet! Det är så mycket luft och man känner sig placerad någonstans mitt i evigheten!


Inte bara jag som älskar vindar och saltvatten: Mie njöt i fulla drag!


Kan man annat än bli förtjust?
 

Can't help it! We just love it!


Happy! Att frisyrerna blir ovanligt eleganta gööööööör faktiskt ingenting!

Ja, vi kämpade också med lite roliga selfies men de blev mest... roliga.
 

Mycket skratt!


Och ännu mera skratt! Det är för härligt!

Men det var ju verkligen inte bara jag och Mie. Vi var många som blev bjudna till Ankis stuga på grillfest och alla andra tyckte nog att det var varmare uppe på altanen. Bara att gå tillbaka för att lägga på det medhavda köttet.


På en riktig grillfest finns det minst tio grilltänger att låna... 


Mie tog tag i påläggningen tillsammans med Ingalill.


Många glada miner - eller hungriga hundar...


Det vilar inga ledsamheter i den här gruppen. Anki tror att vi bara är så här glada allihopa men hon har ju inte förstått att det är tack vare henne som vi mår så oförskämt bra! Du är bäst Anki! <3


Kö och prat på väg till buffén!


Och gooooooooood mat!


Solen var på sitt allra bästa humör igår och jag måste bara titta till den igen och igen!


Lotta hängde med mig och Mie en sväng. Vilken njutning!


Glitter...


Glada miner!


Och Gunilla tackade från oss alla för gästfrihet, värme, mat och härlig stämning efter ett bra träningsår!


Själv tackade jag också havet...

Underbart! Tusen Tack för en fantastisk afton där jag blev kvar mycket längre än jag hade tänkt. Jag har varit så trött hela veckan men det var bara sååååå trevligt!
 
Idag vaknade jag alltså med feber igen men är nog bara tillfälligt. Blir lite stök här hemma imorrn, sommarteaterpremiär (i täckbyxor igen?) och kanske lite jobb. Vad som helst känns bra bara vi får lite mer sol och värme! Ha en fin helg alla!
 
 
 
#1 - - Anonym:

Tack själv Monica, nöjet var helt på min sida😊👌🏽

Svar: ❤️
Monica Lindgren

#2 - - martha:

Be care,vi sågs vid Höjdgatans korsning i em.kram

Svar: Ok! Tyvärr hade jag nog dålig koll men ska friska på mig!
Monica Lindgren