Mot södern!

Jaha, då var det dags att packa väskan igen och resa söderut. Känns faktiskt inte helt fel även om Teneriffa inte har varit något drömresmål - men alla ställen kan överraska med nya upplevelser! Nu är jag kanske mest ute efter att få umgås med Åsa och Mie, vara kreativ, slappa och njuta av solen!


Åsas bild av solnedgången förra kvällen såg rätt magisk ut så det blir nog bra! Och ni som är uppmärksamma noterar M:et längst ned till höger. Det betyder att det också finns mat där! Haha!

Igår irrade jag omkring, packade, fixade och ordnade. Hann en sväng upp på Nordic också och träffade världens sötaste kille!
 

Diesel! 


Vi fann varandra direkt!


Massor med pussar!


Och några till... Vilken goding! Tacka matte Lina för lånet och hade nästan tänkt ta honom med i väskan... 

Men istället åkte jag vidare till andra godingar som också har världens finaste pussar och kramar! Hade ju inte hunnit ge Max julklappen (och han verkar å andra sidan inte ha saknat den heller... Haha!).


My och Max (och syrran någonstans i bakgrunden). Här står stora killen i nya fleecedressen som passade precis!

Han tyckte själv att den passade bra och att han kände sig fin! (Joo, han pratar med mig... :P)
 
Nu har jag jobbat undan det sista, säger jag hej då till alla, stänger väskan, ser fram emot hämtning på någon timme och tar en vecka i solen! Har jag otur blir det här en utmaning utan wifi men det brukar ordna sig! Ha det så fint alla!