Träning - dag 1

Nu börjar träningsvåren! Ja, jag vet att jag är lite sen i starten och att jag också började dagen med två kanelbullar - men vad gör man inte när arrangörerna skickar med hembakt... Jag kan ju inte motstå. Tur att jag inte heller kan motstå Ankis måndagspass när hon äntligen är tillbaka från sina resor. Har verkligen saknat dig!

Hemma igen, lite svettig och rödflammig men väldigt nöjd. Lika övertygad är jag om att jag knappt kommer att kunna gå imorrn... Haha! Och vi som skulle ta det lugnt idag... 
 
Nåja, ser fram emot en spännande dag imorrn med träningsvärk och föreställning! Det blir bara en show den här veckan - jag delar ju Kågis med Saga Eserstam som turnerar med en monolog om Siw Malmqvist så vi anpassar oss lite till varandra. Nästa vecka spelar vi istället varje dag så jag njuter av lugnet nu.
 
Har i övrigt gjort bort lite pappersjobb, besökt revisorn, gjort en del ärenden, lagat biffar och slappat på min lediga dag. Hoppas att solen tittar fram så att jag kan ta en promenad imorgon! Det behövs! Ha en fin kväll alla!