Så många människor...

Varje dag jag har förmånen att få träffa fina, glada och varma människor så fyller jag på ett inre förråd av energi! Så även igår. Och jag tror att jag behöver den idag eftersom jag vaknade redan 04.30 med ont i halsen. Tur då att jag är ledig idag och kan ägna mig åt vila - och härliga tillbakablickar!
 

Började med att få besök av finaste Karin (som bara ville vara med på skuggbild). Ja, det är inte många som plingar på hos oss innan 10.00 så jag anade att det var min allra spontanaste vän! Efter frukost promenerade jag tillbaka med henne och fick mig en härlig runda på 6,5 kilometer innan jag var hemma. Så skönt i absolut magiskt väder!

Hem för dusch och fix och ut igen för att träffa två andra härliga tjejer för ett go'fika på stan!


Vänliga veckan och alla hjärtans dag på fredag firades redan nu med denna smakfulla upplevelse!


En av tjejerna jag träffade var Maria som nu flyttar till Stockholm i dagarna... Lite tråkigt att hon lämnar stan men jag önskar dig all tänkbar lycka på vägen!


Och Christina som jag faktiskt lärt känna genom bloggen! Jaa, vi visste väl om varandra innan också men det hjälpte till. Det här är två riktiga finingar! 


En superlyckad selfie var väl på sin plats? VI rymdes nästan... Haha! 

Hann sedan en kort sväng förbi Anki för att få kika på nya underverket, barnbarnet Felix! Vilken sööööting! Han väljer dock att inte "outa" sig här på bloggen utan sparar sin nuna till de som vill se honom live. Grattis Angelica och Fredrico!


Avslutade kvällen på teatern med att kaffeladda inför smink och show! Det blev ännu en underbar kväll! Heeeelt fantastisk publik som bara kommer och kommer... Nu ser det ut som om alla extraföreställningar också är utsålda och jag har önskat några nya datum i slutet av mars. Vill ju spela för alla som vill komma!


Efter föreställningen var jag hembjuden till Hans Marklund och hans glada fru Anna på the och varma svamosmörgåsar... Mmm... Det satt verkligen bra och dessutom var jag i riktigt gott sällskap:


Pär Lindbäck och Thomas Marklund som båda är gamla vänner till Hans och dessutom ovanligt trevliga! En go' kväll med fina samtal om både föreställningen och livet i allmänhet! Tusen Tack!
 
Nu ska jag skärpa till mig lite och åka på förskolan för att hämta Max och My. Det krockade lite för föräldrarna ikväll och barnen är ju redan förkylda så vi kan nog kampera ihop ett par timmar. Får fylla på med lite ny energi genom dem också! Syyyyyynes!