Guldläge!

Jag har inte varit så långt borta men nu är det skönt att landa hemma efter tre dagar i Umeå där föreställningen nog blev en liten succé. Publiken var i alla fall sååååå nöjd. Och jag blev såååååå glad över alla fina möten! :)
 
Känns också skönt med tre ograverade dagar där jag kan göra så lite som möjligt. Premiär av S.E.N.S.E på lördag men annars är det helt lugnt. Ja, förutom tvätt och städning och det vanliga - men det är ju alltid kvar. Ska bli skönt också med sovmorgon imorrn. Tidiga morgnar är inget för mig - men jag fick chansen att än en gång slå personligt rekord. 
 

30 minuter tar det för mig att bli klar med dusch, hårfix och smink. Idag hann jag även äta frukost under tiden. Not bad! Och detta bara för att jag vill ligga kvar i sängen så länge som möjligt... Haha! Guldmedalj?

Fin publik och roligt att få chansen att träffa så många bekanta och engagerade människor. Jag hade kunnat stanna kvar läääänge efteråt. Särskilt en äldre man som bl a jobbat i Sydamerika och Afrika med utbildning och alkoholfrågor "bet sig fast" och följde med ända in i logen innan han släppte mig... Inget ont om honom men jag hade lovat att ha eftersnack med ett gäng Blåbandister och han tog liksom över. 


Hemresa i slasket! Birgitta som varit med oss och presenterat lunchföreställningarna på ett föredömligt sätt satt lugnt i baksätet när Kågis körde för guld på vägen hem!


Själv var jag mer orolig över att det inte var någon som körde... Haha! Nåja, vi kom oss hem och Johan Olsson tog guld! Fantastiskt! Igår var det jag och Kalla som körde - och det går bra för oss nu.

Väl hemma tog jag fram presenten som jag fick av en kvinna i publiken. Fiiina sockar! Solveig är ett fan som brukar dyka upp varhelst jag och Åsa spelar och nu gav hon mig en present istället för blommor. Kommer aldrig att glömma dig! Tack! 
 
Kul också att Ingrid, Jörgen och Anna kom på föreställningen! Länge sedan vi sågs och tyckte att det var så kul! Kramar till er alla!

Nu ska bloggen jobba vidare med helt andra saker några dagar. Man måste ju byta fokus för att läsarna inte ska tröttna... Funderar på vad jag ska skriva om härnäst? Oönskade skäggstrån, träning, plasttandpetare, väder eller varför inte hälsprickor? Haha! Nääääääeeee, jag lovar att det blir roligare än så. Skäggstråna är bara roliga när jag pratar om dem tillsammans med Åsa och det gör vi bäst live!
 
På tal om live så blev jag längten efter att köra upp till Piteå och hälsa på min bästa kollega! Hon har ju blivit mormor och jag skulle ge mycket för att få se underverket - eller guldmedaljen! Ja, jag får se vad jag hittar på!  Ha en fin kväll alla!