Packad och klar?

Jag är så sjukt seg att det har tagit hela dagen att packa väskan (kanske för att jag också gjort en massa annat)... När packningen också innefattar provning av kläder, irritation över att allt är så trångt, provning av andra kläder, strykning, packning av alldeles för mycket, uppackning av det som kanske är onödigt o s v så tar det tid. Nu struntar jag blankt i vad som är med och inte. He e bar å åk!
 
Jag har skrivit ut alla dokument, packat pass och betalkort och mer behöver man väl inte? Har ett nageltrång som inte är på sitt bästa humör men det tror jag inte att jag packar alls... Haha! Nåja, det blir nog bra den här gången också.

Glömde ju ta med ett annat aprilskämt i bloggen. Det här kom från Kulturens hus och var rätt genomtänkt tycker jag:
 

"De bästa gitarrsolon jag aldrig hört!" Låter kanon! Haha!
 
Trött även idag men jag steg upp och tog genast itu med Skrållan som har lite tovor igen. Hon ska ju ha främmande medan vi är borta så det gäller att putsa upp henne!
 

Ja, jag hann inte ens komma ut nattskjortan... Och hon njuter faktiskt av att bli klippt även om det är svårt när tovorna sitter så nära huden.
 
Efteråt fick hon tydligen skägg... Haha! 

Nu har jag fortsatt min säkerhetskopiering och ska bara packa ner datorn så det blir slut för idag nu. Ha en alldeles magisk påskhelg alla glada så ses vi när bloggen sänder från Nice eller Italien. Vi får väl se var vi hamnar... :)