Hinner ingenting...

Full rulle hela tiden. Jag hinner ingenting men håller på med allt. NU har jag i alla fall äntligen jobbat klart och imorrn blir det packning och fix inför Italien! Började skriva några rader till barnen ikväll så att de åtminstone ska få veta var vi ska bo... Det blev ett bra sätt för mig att komma ihåg själv också... Haha! 

Igår gjorde jag en del förberedelser och hann t o m med lite härlig shopping på MQ där jag hade ett par presentkort jag kunde använda! Gratis är väl ändå bäst? Hann också titta in till bästa Optiker Burman som varit på resa och köpt in nya bågar... Gissa hur det slutade? Jodå, jag behöver nya så det blev helt perfekt. Nu får ni se dem först i slutet av april.

Och så var det bara att laga lite mat och göra sig i ordning för kvällens föreställning!
 
*
Härligt att surra med S.E.N.S.E-gänget innan start. Vi spelade samtidigt. Har ni inte sett den så MÅSTE ni! Det är något utöver det vanliga. Mer än teater!


Ja, ibland kan det bli riktigt galet även innan... Haha! Teknikerna fixar ryggarna och gör det med mycket glädje. Det är så härliga människor!

Föreställningen gick fint och det fanns många bekanta i publiken. Så otroligt hedrande att bli vald före matchen mot Linköping!? Mina kusiner var på plats och ett par kollegor till maken, fina Löfgrens och många andra. Jag blir så glad över att ni vill dela det här med mig!

Tack också till Helena som hade köpt fina rosor till oss! Hälsningar här även från Mattias som tyvärr inte hann vara med på bild... 

Kände mig först så nöjd över att arbetsveckan var över men när jag kom hem insåg jag ju att vi inte hade något godis till dagens eventuella besökare! Bara att åka och handla. Sedan gjorde jag köttfärssås så det skulle finnas lite mat också. Trött som ett tok var jag också när jag vaknade men desto gladare och piggare blev jag när jag fick lunchfrämmande:
 

Vilka söööööta påskkäringar! Malin är så söt även när hon är utklädd. Och barnen...


Gullungar! Jag tog för mig alla kramar och pussar jag kunde få! Nu är jag rik... :)

Den här pussmunnen vill man inte missa - men Max är ganska snål med pussarna så jag kände mig hedrad som fick ett par. <3
 

Sötnöt! Nu var jag tyvärr lite korkad som tog fram godispåsarna INNAN lunchen... Goooooooooodis... Gissa om han ville ha mat? Jag gav honom ett par sockerärtor som tilltugg när jag gjorde sallad men han lämnade prydligt tillbaka dem igen. "Det var inte godis..." Haha!


Och finaste My har lärt sig ljuda bokstäver och skriva ord. Jag kan inte säga att jag är förvånad men blir alltid imponerad! Fin och söt och omtänksam och smart! En sån raring på alla sätt. Nu skulle hon upp till farfars i Boden över påsken så vi kramades mycket innan vi skildes åt. Nästa gång vi ses fyller hon 6 år!


Och den här gullplutten började bli trött och då är det ju bara för mysigt att få ha dem i famnen...

Tack alla fina påskkäringar för underbart besök! Nu tar jag minnena med mig under resten av helgen. Jag är galet trött hela tiden så ikväll landar jag redan 21.00 tror jag. Har jobbat undan några timmar och nu också tömt min gamla dator (eller håller på) som inte ens startade och är full med viktiga bilder. Överföringen tuggar på och kanske får jobba ett tag medan jag sover. Nån ska ju vila också. Glad Påsk på er alla!!!