Kommentar om Folkparken!

Det rör på sig angående Folkparken. Ja, egentligen alldeles för lite eftersom ingen ännu lagt korten på bordet och talat om vad som har hänt och händer - men idag kom det en ny (dock anonym) kommentar på mitt senaste inlägg i frågan (annonserna):
 
Hej, du har fått en kommentar på inlägget "St Paul de Vence - och Folkparken!" (2014/september/st-paul-de-vence-och-folkparken.html)
 
Jag vet med bestämdhet att hela styrelsen inte varit delaktig i detta framtagande av ny organisation, det är ledningsgruppen som arbetet fram detta och vem som sitter där kan du ju kolla, Sofia är som du skriver en otroligt kompetent tjej och likaså Elin som jag haft en del med att göra. Martin fick sparken säger säkra källor, när, ja det vet väl ledningsgruppen men det blev väl när sanningen om hans ledarskap kom fram. Jag tror inte att hela styrelsen vetat om vilka planer som ledningsgruppen haft men be att media kollar detta.
 

Vad ska man säga? Oj, då! Om det är på det här viset så är det väl hög tid att någon av nedanstående kommer ut ur garderoben:
 
Styrelseledamot Paul Mikael Johannes Stenlund (f 1965)
Styrelseledamot Anna-Greta Hedmark (f 1954)
Styrelseledamot Anders Mikael Svedjevik (f 1958)
Styrelseledamot Sture Ådin (f 1951)
Styrelsesuppleant Lilliann Monica Elizabeth Karlsten (f 1956)
Styrelsesuppleant Kent Tomas Ingemar Andersson (f 1957)
 
Vilka som ingår i Ledningsgruppen framgår inte men styrelseuppgifterna är ju offentliga på nätet så att publicera dem här kan inte vara särskilt kontroversiellt. Att kommentera den här frågan finner jag dock vara alldeles nödvändigt. 
 
Nu väntar jag, och många med mig, på svar... Beror allt på svaga män och deras rädsla för starka kvinnor eller vad handlar det om? Och är det någon som vill bevilja dessa ansvarsfrihet vid årsmötet? Eller ska Skellefteå Kommun dra in sina bidrag för att svaren ska komma fram?
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Eller så kan det bero på en ekonomisk kris pga att allas lilla ängel Sofia faktiskt inte har skött sitt jobb.

Svar: Anar en viss sarkasm. Har du någon ekonomisk insyn?
Monica Lindgren

#2 - - ???:

Vad är det här för trams? Börjar likna något snubblande nära förtal på den här bloggen. Om du inte har någon insyn kanske du inte ska sprida skvaller/trams/dynga?

Svar: Jag skriver ju mest trams men upplys mig gärna om du har mer insyn.
Monica Lindgren

#3 - - ???:

Antingen har man insyn, och då kan man ju dela med sig av den om man vill. Eller så har man det inte, då borde man absolut inte insinuera, antyda, anklaga osv osv till höger och vänster. Närmast ofattbart oseriöst och dessutom rejält oförskämt mot de som är inblandade.

Svar: Tycker inte du att man betett sig rejält oförskämt även mot Sofia?
Monica Lindgren