Äntligen foto!

Idag har jag väl satt personligt rekord som var duschad, sminkad, frukostäten och ute på fotoäventyr redan 9.30! Sista dagen i Antibes betydde också sista chansen att ta de bilder vi hade planerat. Nu var det bara att hoppas...


Fotograf hade vi redan fixat. Tack Linda-Marie för all hjälp, fina bilder och ditt stora tålamod med tanterna! JA, vi började larva oss redan på marknaden på torget utanför:


Här har ni Power-Pinglorna! Ja, det där med pinglor lade jag till för att det lät roligt. Power, det har vi däremot och här såg vi också riktigt mäktiga ut i designstolar på marknaden utanför Dolce & Gabbana
 

Vi hittade ocskå en rolig spegel - och LInda-Marie fångade oss i steget!


Åsa fångade en del juveler och bläddrade med sedlarna... Nej, hon köpte inte armbandet - det matchade bara väldigt bra.

Sedan gav vi oss av till statyn. Nu måste vi väl ändå ha lite tuuuuuuur. Första grinden låst...


Men den andra var öppen! Jezzzzzzz!!!


Här har ni den: Nomaden!


Den är så cool och öppen så att man kan gå i i den.


Snygg-Åsa!


Ja, jag lutade mig lite mot henne - men det var bara för att det var så sjuuuuukt varmt! Visst är det så att modeller har med sig någon som fläktar och ser till att man är fräsch? Vi hade ingen och jag svettades floder - i ansiktet...


En svettig selfie var ju given! Här har mascaran börjat flyta ner en bit... Haha!
 
Men det blev många bra bilder! Jag har bara kikat på dem som hastigast och får behandla dem när vi kommer hem. Känns i alla fall otroligt bra!


Vi larvade oss också i vanlig ordning...
 

Här ser det antingen ut som jag ska lyfta upp Åsa - eller så har jag gjort på mig... Sanningen är dock den att vi precis upptäckte varför det har varit stängt ett par dagar: Det var nymålat... Hahaha!
 
Här hade vi kommit närmare slutresultatet som blev en variant av denna. Kommer nog att bli riktigt bra. Håll utkik efter nyår då vi presenterar ännu en ny show som blir vårt 10-årsjubileum tillsammans på scenen!
 

Här ser ni också beviset på att det var en oerhört varm dag. Vi skyndade oss hem för att byta om och hade sedan tänkt åka ut till Cap d'Antibes men bussen hade just gått och vi orkade inte vänta. Blev en tur ner på vår favoritstrand igen. Nu ville vi ju ha några sista timmar i solen! Imorrn går flyget hem...

På väg! Kolla fina magen i bakgrunden!


L-M var först ut i vattnet och nu hade vi verkligen längtat efter bad! Så sköööööönt...

Enda nackdelen idag var att de senaste dagarnas vågor hade spolat upp massor med tång så när man låg ner på stranden kunde man tro att man hamnat mitt i en påse färska musslor! Eller kanske inte riktigt så färska... Haha!


Den här äldre farbrorn satt och njöt i vattenbrynet - med snorkel och cyklop... Fint!


Men till slut hade vattennivån hunnit ända upp till skuggan från muren och det var dags att gå hem. Har varit en fantastisk vecka! Stenkul! Haha! 

Ikväll har vi varit ute och ätit en helt otrolig trerätters som jag ska berätta mer om imorrn men nu MÅSTE jag packa färdigt. Vi åker ju med taxi redan 07.45...

Och nu återstår bara för mig att säga stoooooooooooort Grattis till min fina vän och kollega Åsa som fyller år idag! Ja, jag får ju vänta med att publicera inlägget tills klockan slagit tolv så att det blir rätt... Tack också för en fantastisk vecka! Det här gör vi om!
 
Au revoir Antibes!