Korkad eller bara dumdristig?

Nu är det gjort! Jag har, tillsammans med flera lika galna medlemmar i min träningsgrupp, anmält mig till:
 
En halvmara... 21 098 meter... Hur tänkte jag? Haha!

Ja, man har tre timmar på sig och med en blandning av gång och löpning så borde man hinna. Även jag. Fast jag kan inget lova och jag gör så gott jag kan. Det räcker bra. En riktig utmaning ska det i alla fall bli och ett mål med årets träning!
 
Ikväll har jag kört ett pass med Anki och det känns just nu ganska smärtsamt i hela kroppen. Rätt åt mig va?! Haha! Nej, det var riktigt härligt att ta ut sig till max efter en heldag hos mamma och pappa där jag satt upp tavlor, monterat och satt upp lampor (bara en endaste kortslutning...), köpt skrivbord, packat upp i kontoret, strukit gardiner och annat fix. Snart, snart, snart borde det väl bli klart i lägenheten!

Nu måste jag pausa lite från uppackningen och jobba resten av veckan. Funderar starkt på att börja åka på kontoret varje dag för att fokusera bättre. Jag har ju massor på agendan men vill så gärna göra klart hos mamma och pappa. Jag går ju gärna "all in" på det jag börjat med... Borde kanske äta och träna på det sättet också? 
 
Ja, man blir aldrig färdiglärd och jag ska säkert förbanna min dumdristighet någonstans mitt på Djurgården - men just nu känns det bara som en kul grej!