Repetitioner!

Idag började jag med att åka tillbaka till min gamla arbetsplats för att jobba med något helt nytt! Det här projektet är fortfarande så färskt att inte ens personalen vet särskilt mycket så jag ska berätta mer när jag haft genomgång med alla. Premiären ska heller inte ligga förrän i januari så vi har gott om tid.

Först ut är ju vår föreställning White Christmas som ni kan se på Nordanå 5, 6 december och i Piteå 12, 13 december. Vi börjar repa allt nytt som tillkommit nästa vecka. Kommer att bli så kul och ni är väldigt välkomna! Läs mer på: http://monicalindgren.com/aktuellt 
 
Men idag var det ju jobb på teatern. Känns alltid roligt att komma tillbaka - och kul att kasta sig in i nya utmaningar!
 

Jag jobbar tillsammans med regissören Anna Ascàrate och det är en ny erfarenhet. Funkade hur bra som helst och jag ser fram emot ytterligare två dagar den här veckan! På grund av ett stort länsteatermöte på Västerbottensteatern så fanns inte många rum att tillgå. Tage fixade därför till det här teknikerkontoret som tömts för renovering. Han laddade med både bord, stolar och loka... Gulle!


Här har han också gjort en provisorisk scen... Haha!


Efter en heldag som gick hur fort som helst var det dags att åka hem för att byta om till yogan. Skönt pass där Anki fick oss att både tänja lite extra och slappna av. Guld värt! Det hade frusit på lite ikväll och jag längtar nästan efter is så att jag kan testa mina nya "Icebugs":


Här ser du Anki! Rätt snygga när jag nu tittar efter... 

Och med världens bästa dubbar! Kan bli en bra vinter på många sätt.

Nu skulle jag bearbeta text men det kan hända att det får bli imorrn istället. Jag har ju redan jobbat en hel dag och känner att jag är nöjd. Och faktiskt lite trött... Ses! :)