Repdag och fortsatt trötthet...

Har känt mig trött och sliten trots sovmorgon - men nu har det varit så kul att repetera med Anna att man snabbt glömmer bort tröttheten och bara kör. Stannar man upp så somnar man väl... Haha! Och kanske är det bättre att jag somnar för gör regissören det så har jag verkligen tappat stinget!
 

Vi piggade upp oss med en sen lunch på Nordanå. Den här Konsumbutiken har jag inte sett tidigare. Superfin -men tyvärr stängd...


Fin dag men tyvärr inte mer än en kort promenad till lunchen.


Nästa sol mötte oss på parkeringen: Bästa Tage! Han var på plats för att fotografera spelplatsen till nästa års sommarteater. Spännande!


Vi åt god lunch och t o m en kaka till kaffet! Utsikten var dessutom väldigt fin:


Tage i Skyliften! Haha! Vi tyckte att det såg kul ut när han gungade men hade vi kikat ordentligt så hade vi sett att han kämpade för att få liften att sänka sig... Problem med strömförlust vid för lång skarvkabel. Nåja, han är nere nu och vi fortsatte resten av eftermiddagen!

Ska ha ett genomdrag för teaterns personal imorrn och vi har t o m bestämt premiärdatum som nu blir 22 januari kl 18.00 på Västerbottensteaterns soppscen! 23/1 spelar vi 12.00 och sedan blir det turné under våren. Ja, vi kanske kommer tillbaka i Skellefteå fler gånger men nu vet vi i alla fall när det startar! Kul!!

Trött men nöjd efter en bra dag! Anna Azcárate lär mig så oerhört mycket bra saker! Vem vet - jag kanske ska bli skådis efter det här? Haha! 
 
Nu har jag pratat med Oskar en lång stund och ska fortsätta med textpluggandet och en tidig kväll! Ses imorrn!