Ny energi!

En dag fylld av fantastiska möten som både väckt tankar och gett mig såååå mycket ny energi! Positiva och kraftfulla människor har den effekten på mig. Andra kanske känner avundssjuka när man stöter på folk av den här kalibern och då säger jag bara: Tänk om! Det vore ju förfärligt om man bara omgav sig med menlösa ja-sägare utan eget driv! Vem ska man då lära sig nya saker av? 

Ja, det var en liten utvikning men jag blev så glad över att få äta lunch med Sofia Andersson Lundberg! Detta kärnkraftverk med fantastisk kompetens som Folkparken inte hade förstånd att värdera! Det bästa är att hon kommit hel ur striden efter fula påhopp av en oförstående ledning. 
 

Så här ska det se ut! Nu går Sofia vidare som egen företagare och For Events kommer vi att se mer av! 

Stärkt av ett härligt möte åkte jag hem för att sätta mig med pappersarbete, ekonomi och betala in alldeles för mycket moms... Haha! Bara att gilla läget!

Och ikväll var det dags för ett härligt träningspass i Kasam-garaget där vi gav jääääääärnet under Ankis ledning! Tack!
 

Efter passet anslöt fler ut hälsogruppen och vi hade en härlig kväll framför oss - med sång!


Fina Karin och Lisbeth i soffan där de laddar upp med lite frukt och mys med Tindra... 


Ikväll hade vi anlitat sångpedagogen Mirjana Petrova från Luleå! Hon är ett energiknippe av stora mått och en fantastisk person som fick oss att sjunga trestämmigt med rörelser och allt.

Glada och fyllda av endorfiner tackar vi för en magisk kväll där vi alla blev minst 10 år yngre! Skratt, energi och kvinnokraft när den är som bäst!
 
Nu ska jag duscha och bearbeta lite manus innan det är dags att knoppa in för ännu en repdag imorrn. Ska bli väldigt roligt det också! :)