Trött men tacksam

Jag har definitivt nån' skit i kroppen. Känner mig så trött och uppstigningen idag före sju var verkligen ingen höjdare! Lämnade in bilen på Forslunds för att få nya extraljus efter påkörningen och blev hämtad av världens bästa Tage för ett frukostmöte på teatern.
 
Jag hade bokat in mig för att informera all personal om min nya monolog. Eftersom jag springer i huset lite då och då och gör de mest varierade saker - ibland jobb, ibland nöje - så ville jag att alla skulle veta vad jag höll på med nu och att det blir en av teaterns ordinarie produktioner. Mötet drog dock ut på tiden och det gjorde att jag knappt hann börja innan det var slut... Kändes väl sådär. Men det kommer fler tillfällen. 
 
Hur som helst blev jag ganska tom av att göra ingenting och traskade sedan till radion för att vara med i en sändning om White Christmas. Hur den blev vet jag inte - men jag hade många ord över... Haha! Tur att Åsa Meijer är en sån pärla! Kanske veckans kvinna? Hon sliter som en häst och sparbetingen hänger även över redaktionen i Skellefteå. Vi vill ju verkligen ha den kvar! 


Nu var jag för trött för att bli riktigt arg så jag passade istället på glädja mig över att se Brinken och Stadsparken färglagda inför helgens Pride! Såååå fint! Jag och Åsa ska gå i paraden!
 

Hade tänkt lunchträna men orken tog slut och jag shoppade istället ett par superfina tomtar på Hemslöjden, ringde Anki och tiggde skjuts för att få ge henne en! Vi är inte helt olika för hon hade köpt en blomma till mig... Gulle! Tack för att du ställde upp! Jag har svårt att be om hjälp och jag blev så glad!

Väl hemma la jag mig på sängen och sov i två timmar! Fortfarande trött men med insikt om att jag måste hämta bilen. Ringde den här gången en taxi eftersom promenaden kändes oändlig... Olikt mig - men nu ska jag sova längre imorrn!


Älskade bilen med nya ljus! Fina killar på plåtverkstan' och bra service!! Tack!

Hem för att börja jobba på riktigt! Jag klagar ibland på att maken drar fram - men jag är inte så dålig heller... Haha!

Nu har jag gått igenom manuset, skickat vidare till alla inblandade, gjort om vår PPT med alla bilder och låtar, laddat upp, förberett lördagens jobb, mailat alla tidsscheman och en del andra saker. Hann inte allt men fick ny energi när bästa syrran ringde och frågade om vi skulle följas till solariet! TACK! Det var precis vad jag behövde!
 
Nu har jag pratat med maken i St Louis där de träffat en glad Jocke Lindström! Kul! Kändes bra och de har fullt upp och tuffa deadlines p g a tidsskillnaden. Match ikväll igen så vi får väl se om det blir något material i Norran och på webben. Men nu ska jag sova och imorrn blir det rep!