On tour again...

Mina turnéer är så korta att jag undrar om de verkligen kan kallas för det... Haha! Ikväll har jag bara varit iväg till Skelleftehamn - men det var ju ändå ett jobbuppdrag! Stora som små kräver ju samma laddning och engagemang!
 
Har varit grundligt trött idag och känner stort behov av att göra ingenting... Trots detta var det bara att sätta sig och skriva klart kvällens monolog om en kvinna som jag som tur är verkligen gillar skarpt! Det blir så mycket enklare då! Och om jag börjar vara trött på firmafester med mycket alkohol så blir jag aldrig trött på de specialskrivna texterna till uppvaktningar och konferenser. Slår man an rätt sträng blir det bara så bra!


Och om jag var lady in red igår så var det idag dags att klä sig i den gamla gröna favoriten! Det bästa med min figur "Emma" är att hon vet precis vad hon ska säga och hon räds intet! Det är skönt när man själv inte känner sig i toppform. Hon är ALLTID i toppform! Haha!
 

Och ombord på båten M/S Stormvind satt Kerstin Johansson, husmor på Medlefors, som födelsedagsfirades av familj och vänner! Hon är en fantastisk människa och sååååå bra på det hon gör! Kändes "gött" att få skryta upp henne offentligt och både hon och alla festdeltagare blev så glada! Ja, alla utom Bosse Lerner längst bort... Kanhända för att Emma frågade honom om de släppte in vad som helst? Haha! Nej, vi känner ju varandra och hans fru (längst hit) skrattade ju desto godare!
 

Glad och nöjd hann jag stå och andas lite havsluft och titta på strandlinjen innan jag vände hemåt.
 
Känns bra att ha gjort bort två uppdrag som blev riktigt lyckade! Imorrn blir det planering av ett annat projekt som jag ska presentera efter helgen. Ja, det blir nog lite grillat och några timmars slappande också! Det behövs!
 
Och nu Mello!