Nytt kontor!

Jag har länge funderat på att skaffa ett kontor utanför hemmet för att kanske bli bättre på att sluta jobba när det blir kväll... Ja, det kan jag ju inte lova - men jag får i alla fall ett ställe att förvara papper och lite material, samt lokaler för möten mm och det bli kanonbra! 
 

Men när jag besökte kontoret med lite lådor för ett par veckor sedan var det inte urstädat och kändes som det fulaste jag har sett... Möblerna har jag till låns men jag fick en sån "bad feeling"... Nåja, jag ringde Polaris och bad dem städa ur det så att jag kunde flytta in och idag var det dags!


Snett mitt emot mitt kontor finns ett utmärkt konferensrum och där hade jag bokat möte i eftermiddags så att jag skulle börja pallra mig dit! 

Ikväll har jag varit tillbaka för att piffa lite med saker och gardiner jag ändå hade hemma. Köpte ett par gula stolar, nya gardinstänger och ett par tidskriftsamlare på IKEA men det är nog också allt.
 

Blev betydligt trevligare!

Notera gärna My:s fina målning av mig med "snoppa"! Haha! Och Broadwayskylten ska upp men jag hade fel skruvar med mig.
 

Utmärkt fikarum finns det också! Jag är i alla fall supernöjd och imorrn ska jag istallera skrivare och komma igång ordentligt! 
 
Känns väldigt bra! Enkelt men billigt och högst funktionellt! Ska upp med ett par tavlor också men jag tar en dag i taget!