Seeeeeeegt...

Idag har jag inte gjort ett endaste dugg. Helt seriöst! Hade planerat att åka ner på teatern, åka ut och se bygget, göra undan lite planeringsarbete, se två föreställningar ikväll... Men nej. Jag vaknade tät i skallen och helt slut! Valde att njuta av det vackra vädret och bara vila idag och det var nog faktiskt precis det jag behövde.
 

Vilken ljuvlig dag! Inte fjällen - men samma sol. Jag älskar den här tiden på året! Och solen!

Släppte ut katten i det vackra vädret och gick tillbaka till sängen igen - i ungefär två minuter... Kattslagsmål... Bara att kasta sig ut och schasa iväg grannens katt som gärna vill ha sitt revir även på vår tomt. Det brukar gå bra om vi är ute med Skrållan men idag blev det värre än vanligt...


Hon rusade in som en blixt och gjorde blodspår i hela huset... Men jag fick ta upp henne och känna efter och det blev nog rätt ytligt ändå. Beslutade mig för att stiga upp och gå ut istället. Hon gillar när vi är med!

    
Då kan hon t o m tagga ned och göra sina behov ute. Tack!
 

Nöjd "tiger" på väg från en grop hon aldrig lyckas sprätta över... Haha!
 
Sen då? Sol, köttgryta, tvättvikning, läsning och inte så väldigt mycket mer. Jag kommer garanterat att ligga vaken halva natten men det var bara så vansinnigt skönt att stanna av en dag och bara vaaaaaaaaara! Imorrn är det dags för Berättarkonferens!