Urladdad...

Lite skrivjobb på min monolog i afton men i övrigt ingenting... Så skööööönt att bara njuta av solen, läsa och slappa! Till och med den energiske mannen har legat stilla och flämtat i värmen. Man behöver det! Eller man orkar ju inte göra något annat... Haha! 
 
Det blev så varmt på altanen, och även på de dynor som låg framme, att man nästan inte kunde gå och stå på dem! Otroligt! Har hällt i mig litervis med vatten men jag klagar verkligen inte! 
 

Till middag fräste jag upp de grönsaker jag hittade i kylen och det blev en mix av blomkål, purjo, lök, paprika och haloumiost! Helt OK tillbehör till det grillade köttet!


Och det är bara så skönt att sitta i uterummet när det är så här ljummet ute! Lite TV och lite mat. Man behöver inte så mycket mer.
 
En laddsladd till den urladdade telefonen så är allt på topp! Idag tog maken värsta sommarbilden med flaggspelet i förgrunden. Fick det till premiären och tycker att jag blir glad av det! Sedan hette det också "Sommar" och det passar bra!

Jag borde ta tag i motionerandet men idag var det för varmt. Får starta tidigare imorrn. Känner att jag ligger efter och jag gillar det inte... Träningsvärken från i måndags talar sitt tydliga språk. Så här länge brukar den verkligen inte sitta i! Bara att ta tag i mig själv! Kan man sätta i en laddsladd eller nåt så det kommer lite mer fysisk energi? Haha!
 
Ha det bra alla och njut av värmen! :)