Mest jobb...

...å lite träning! Hög tid! Jag har inte tränat på tre dagar och jag märker mest att min mage stannar av. Den behöver röra på sig - den också... 
 
Annars mest bara jobb idag - även om jag inte har slitit ut mig. Har försökt samla ihop alla frågor, beställt och begärt offerter och annat som måste till. Det tar lite tid även om jag inte kan stryka några riktiga streck idag. Kanske fortsätter en stund till...
 
Åkte och körde ett pass Indor Walking i afton och det var rejält svettigt! Hon som leder på torsdagarna har en intressant syn på intervaller... I tabatan är det 20 sek max och 10 sek vila x 8. Hon kör 60 sek max och 15 sek vila... Då förstår ni. Inte riktigt mänskligt - men skönt efteråt och man bestämmer ju själv hur hårt man kör. Fast man dras ju med och vill ge järnet! Sedan hem för att fixa en sen middag!
 

Och efter träning ska man ju äta näringsrik mat... Haha!

Ja, maken var redan igång när jag kom hem. Vi testade nya tallrikarna från IKEA! Funkade fint och kan vara intressanta att lägga upp på också även om det här kanske inte var den roligaste maten att servera med finess. Kul ändå med nytt porslin! Man vill ju piffa upp vardagen också! 

Tjolahopp!