Back in business...

Tillbaka i selen igen efter en lång och härlig sovmorgon! Jag kan verkligen ladda ur och sedan sova tillbaka energi och det tackar jag för. Därför har det blivit mycket gjort även om jag inte började förrän vid lunch. Mycket bokningar och lite ekonomijobb och planering inför Norrländsk Passion och den Budgetrevidering vi ska ha imorrn. 
 
Välbehövlig paus i afton: (Ja, jag vet att det blir lite repriser för en del men det struntar jag i. Har verkligen inte haft tid att ta några roliga bilder idag och budgeten vill ni säkert inte ha heller... Haha!)
 

Äntligen är Anki tillbaka från sin långa och härlig resa! Såååå roligt att få träffas och träna tillsammans igen!

Det blev ett välbehövligt pass med Indoor Walking och jag tog ut mig fullständigt! Måste notera att den som skojar och tror att det här är "A walk in the park" får gärna hänga med nästa gång. Man använder ju Crosstrainer så både armar och ben får jobba ordentligt! Det bästa med träningsformen är också att man trampar ur mjölksyran mellan varven och därför får mindre träningsvärk än man förtjänar. Så nu vet ni! Haha!


Kände mig rätt urlakad när jag gick tillbaka till bilen - men här kunde man ju inte bli liggande... Haha! 

Har fått flera mail från alla gårdagens föreläsare och arrangörer som är så nöjda! Väldigt roligt att de också har haft kul själva och att de gillat att lyssna på varandra! Har funderat en del på SPP som verkligen tänker hållbart när de placerar pensionspengar. Kanske borde man ha bytt förvaltare? Men så öppnade jag posten...


...och det var ju det jag gjorde sist! Kändes extra bra att notera autogirot!

Nu har jag jobbat färdigt och ska lägga mig och läsa en stund. Det blir hyfsat tidig revelj eftersom jag ska få sköta Max (läs: Ta en morgonpromenad i vagnen medan han sover och syrran klipper sig) innan allting börjar! Haha! Det ska nog gå bra och jag ska ta en lättare prat-tur med Anki!


Och den här bilden bläddrade jag förbi i mappen och måste bara publicera den igen. Jag blir sååååååå glad när jag ser My:s glada och förväntansfulla ansikte! Så här såg Emilia också ut när hon klädde ut sig i Emmaklänningen för att vara på bild i vår almanacka. Hon frågade hur hon skulle se ut och maken svarade: Som mamma... Haha!
 
 
Kolla leendet! Ja, vilka sötingar!!! Grabbarna är i rakt nedstigande led från Bengt och Mats. Äpplena faller inte långt ifrån...
 
Och nu ska jag soooooova! Tack för idag alla glada!