White Christmas i Piteå

Vaknade i Luleå hos kärlekarna och fick ligga kvar läääänge innan jag steg upp. Kul att både Oskar och Lisa åkte iväg lite senare så att vi hann dricka kaffe och surra innan jag åkte. Sedan iväg söderut mot Piteå! Där väntade lunch på Nolia City med palt till dessert... Haha! That's the name of the game!
 

Sedan var det bara att sätta igång med soundcheck och annat fix innan föreställningen! Anna hade gjort ett kanonjobb med ljuset och scenen, Kjelle var klar med ljudet och Åsa hade förberett och bordsplacerat tillsammans med 2kök. Jag fick med andra ord glida in på ett bananskal... Ganska lyxigt! :)


Sista kollen innan vi bytte om. I logen fick vi besök av Åsas bror Lasse och hans fru Berith. Jag såg knappt vem det var som kom in och ursäktade mig med "Jag har inga glasögon på mig!". Åsa uppmärksammade mig på att det var fler saker jag inte hade på mig:


Byxorna till exempel... Haha! Men det blev bättre sen.


Eller värre...


Genomskinlig?
 

Självupptagen? Eller bara mitt i en låt?


Kort matpaus med fina Anna som gör ett fantastiskt jobb med ljuset!


Sedan dukades förrätterna fram och vi började släppa in publiken!


Åsa tog emot på hemmaplan och vi placerade och tog hand om alla tillsammans med Åsas fina syskon som alltid finns med på ett hörn! Gulle!

Och på toan stod nästa gäng som ville ha gruppbild... Sedan skickade vi in dem eftersom vi skulle igång!
 
Fantastisk kväll med otroligt lyssnande publik trots att många av dem hade valt att gå ut på julbord och show som firmafest. Härlig stämning och jätteroligt att spela! En magisk kväll i Piteå där allt stämde och vi gick runt i våra finalkläder och minglade innan vi drog hem. Nu är det ett par trötta komiker som laddar för morgondagens "Luciashow"! Sov gott alla och tack för en superfin dag!