Softar...

Det har varit lite "dagen efter den stora festen" på något sätt. En aning rörigt i huset med klappar och prylar överallt, en trött och lite sömnig familj men skön stämning och alla verkar vara tillfreds. Själv är jag supernöjd med alla paket och sköna dagar tillsammans! En lugn och väldigt behaglig jul med mycket skratt.
 

Full fart i köket igen där jag förberedde middag och Emilia och Maggan lagade mat till kvällens tjejfest. 


Ja, de diskade också! Lovely!


Emilia åkte iväg och vi började spela spel efter maten. Vi fick ett kul sådant med frågor som man ska svara tvärtom på. Hur svårt som helst... 


Och väldigt roligt! Eller vad säger ni om "Är laxermedel den perfekta välkomstdrinken?" med ett JA som svar... Det blev galet och lite hjärndött...


Abbe och Oskar behärskade konsten bäst och kunde behålla lugnet.


För mig och Lisa var det värre... Haha! 


Men det är så sköööönt att skratta!

Och bäst är naturligtvis att få göra det tillsammans med människor man tycker om! Hur kul som helst!
 
Nu har tjejerna åkt iväg och vi landar med Abbe i soffan för lite film. En lagom ansträngande aktivitet en juldagskväll! God fortsättning alla fina och fortsätt njut av julen! Imorrn ska vi tyvärr skjutsa Göteborgarna till flyget i Umeå och då börjar längtan efter nästa möte...

Tur att vi får behålla Oskar och Lisa ett tag till - och att jag och Mie ska åka ner till Åsa på Teneriffa på trettondagen! Känns fantastiskt bra! Tills dess är det dock en hel del jobb som ska klaras av så jag kommer att behöva vila innan föreställningarna drar igång 22 januari. Ska bli kul det också!