Luciavaka?

Kom hem sent igår och hade lite svårt att stanna av - men sov till slut som en stock till 8.00. Drack kaffe och somnade om till 12.00! Sååååååå skööööönt! Nu har det gått några timmar och jag inser att jag inte kommer att vakna på riktigt idag... Men det göööööör ingenting! Jag är ledig och så nöjd över att föreställningarna med White Christmas har blivit mer än lyckade!
 
Flera har frågat varför vi spelar så lite men vi körde den ju ifjol i Skellefteå och tänkte att efterfrågan inte skulle vara så stor. Nu blev det rusning och så här i efterhand hade vi kunnat spela åtminstone en helg till - och även i Luleå. Men det blir en helt ny jubileumsshow nästa år så håll ut! 
 

Gårdagen fortsatte glammig och glad och än en gång vill jag tacka Anna för det fina ljuset! Du är fantastisk!


Dags att dra igång och börja bordsplaceringen!


Och den här göteborgaren såg föreställningen två dagar i rad... Kan behövas för att hinna förstå allt! Haha!


Snyggaste outfiten igår hade Fredrik och Linda som pimpat öron och skägg med julgranskulor! 
 

Och gladast var Åsas bror Lasse som här fick checka ut som publikvärd! Tack alla syskon och släktingar för ovärderlig hjälp! 


Här är jag och Åsa samlade inför starten. Jodå, vi går gärna omkring bland publiken. Det är ju så många fantastiska människor som kommer för att se oss!


Här fick vi besök i logen av Åsas släktingar och vänner! Go' stämning! Ser också på mina bilder att jag glömde både manus och hårspray - men det är smällar man får ta. Ville ju hem innan jag somnade... Haha!

Men roligast av allt var ju att också hennes syster Britt kunde vara med hela kvällen! Nu håller vi alla tummar för dig och skickar bamsekramar!!!
 
Showen gick verkligen hem igår och tiden bara rusade iväg. Tack Åsa för alla härliga stunder på scenen!
 

Inte alltid överens... Haha! Foto: Mikael Sundkvist


Och mest bejublad på hemmaplan: Belinda! Foto: Mikael Sundkvist

Mest hoppfull? Emma! Foto: Mikael Sundkvist


Och bara kärlek!!! Foto: Mikael Sundkvist


Nu sitter jag hemma och funderar på att kanske laga middag. Inser att jag knappt behöver glasögon framför TV:n längre då maken hunnit installera en ny och större medan jag var borta... Haha! Ser fram emot många lediga filmkvällar framöver!
 
Önskar alla en fin fortsättning på helgen och en skön tredje advent! :)